وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

«شیخ عبد الله آل خلیفة» نوه پادشاه سابق بحرین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از هر دو جهان عرب و اسلام خواست به حرکت در آمده و از سوریه در برابر تجاوزهای صهیونیستی علیه این کشور حمایت کنند.

این شاهزاده بحرینی در ادامه از مخالفت‌ها و دشمنی‌های عربی و بین‌المللی در قبال سوریه انتقاد کرد.

شیخ عبدالله آل خلیفة اعلام کرد که ما تجاوز وحشیانه یهودی به کشور عربی و مسلمان سوریه را در میان مخالفت‌های عربی و بین المللی با این کشور محکوم می‌کنیم و آن را بخشی از نقشه کثیف آنها علیه اعراب و اسلام دانست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این تجاوز یهودی واکنش قاطع سوریه و دخالت بین المللی و عربی و اسلامی در واکنش به این اقدام را طلب می‌کند و افزود: نباید ایران را با سوریه تنها گذاشت و مابقی کشورها در قبال این تجاوزها بی‌تفاوت باقی بمانند.

نوه پادشاه سابق بحرین در ادامه پرسید: کسانی‌که که خود را «ارتش آزاد سوریه» می‌نامند، هنگامی‌که فلسطینیان با سلاح یهودیان قتل عام می‌شوند، کجا هستند؟ چه طرفی آنها را حمایت می‌کند؟ چه طرفی گروه تروریستی القاعده را وارد سوریه کرد؟

شیخ عبد الله آل خلیفة تاکید کرد که موضع ما حفظ وحدت و یکپارچگی و تلاش برای حل بحران سوریه است و کسانی‌که رسانه‌های گمراه کننده و فریب دهنده را دنبال می‌کنند اوضاع را به این مرحله رسانده‌اند که سوریه در آستانه جنگ طایفه‌ای با حمایت یهود قرار دارد.

این شاهزاده بحرینی تاکید کرد که رهاورد آنچه گروه «ارتش آزاد سوریه» خوانده می‌شود، برای این کشور تنها نابودی و تخریب سوریه و مردم این کشور بود.

شیخ عبد الله آل خلیفة از نظام حاکم در سوریه خواست که همچنان بر حمایت و پشتیبانی از مردم این کشور و محافظت از امنیت سوریه در بربر تجاوزهای ارتش آزاد و جهادی‌های تکفیری ادامه دهد و تاکید کرد که ارتش آزاد نمی‌داند اگر زمانی سوریه سقوط کند، تمام جهان عرب از بین خواهد رفت.

وی با دادن هشدار نسبت به برافروختن آتش فتنه‌های طایفه‌ای در سوریه گفت: آنچه در سوریه روی می‌دهد با انچه در بحرین در حال رخ دادن است، تفاوت بسیار دارد.

شیخ عبد الله آل خلیفة گفت: در بحرین درخواست و مطالبه برای اصلاحات و حقوق مشروع و برحق و ظلمی مشاهده می‌شود که همه را دربرگرفته و همه از میزان و وضعیت آن آگاه هستند، اما در سوریه توطئه‌ای بین المللی – یهودی با همکاری مزدوران یهودی در جریان است.

وی افزود: کسانی‌که فتوای جهاد در سوریه را می‌دهند، چرا چنین فتوایی را درباره فلسطین نمی‌دهند و در دادن فتوای جهاد در سوریه به چه دلیلی اسلامی استناد شده است، به همین دلیل باید سوریه و جهان اسلام را از شر صهیونیست‌ها و دشمنان حفظ کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:توطئه رژیم صهیونیستی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com